BOS+ zoekt een zakelijk coördinator

Zoekt een nieuwe collega.jpgwoensdag 17 februari 2021

Ter versterking van haar team zoekt BOS+ een zakelijk coördinator (m/v/x, 4/5 of voltijds voor onbepaalde duur, onmiddellijke indiensttreding)

Omschrijving van de opdracht

Inmiddels is BOS+ uitgegroeid tot een team van meer dan 30 medewerkers, bestaande uit inhoudelijke project- en educatieve medewerkers in Vlaanderen, landenvertegenwoordigers in onze partnerlanden, medewerkers verantwoordelijk voor communicatie, fondsenwerving, bewegingswerk, … Zij worden ondersteund door een administratieve staf, een IT- en datacoördinator, en een managementteam. Ter versterking van het managementteam en om leiding te geven aan de administratieve staf zoekt BOS+ een zakelijk coördinator.  

----

Solliciteren doe je met CV en een goed onderbouwde motivatiebrief, waarbij je ons overtuigt van je meerwaarde voor BOS+.

Solliciteren kan tot en met 1 maart 2021. We voorzien de gesprekken begin maart. Voor meer inhoudelijke info kan je terecht bij rebecca.tournicourt@bosplus.be.    

CV en motivatiebrief indienen

----

Taken: 

  • Je bent lid van het Dagelijks Bestuur en het managementteam van BOS+;
  • Je stuurt de administratieve staf aan en coördineert de samenwerking met het extern boekhoudkantoor en sociaal secretariaat;
  • Je bent verantwoordelijk voor kwartaal- en jaarafsluitingen;
  • Je staat in voor de voorbereiding en een vlot verloop van de jaarlijkse externe audits;
  • Samen met de andere leden van het Dagelijks Bestuur sta je in voor de opmaak van de jaarlijkse begroting;
  • Je staat in voor de financiële coördinatie van en verslaggeving over de werking van de verschillende vzw’s;
  • Je bent, samen met de andere leden van het Dagelijks Bestuur, verantwoordelijk voor het personeelsbeleid en de interne werking van de organisatie.
  • Samen met het managementteam zet je bovendien de grote lijnen van de dagelijkse werking uit en je superviseert de degelijke uitvoering ervan.
  • Je coördineert de financiële rapporteringen die de efficiënte opvolging van het BOS+ tropen-programma en de werking van BOS+ Vlaanderen mogelijk maken. Samen met de collega’s van het managementteam waak je bovendien ook over de aanverwante processen en optimaliseer je deze waar nodig;
  • Je verzorgt de financiële rapportering naar de Raad van Bestuur en de Algemene Vergadering.

 Profiel

  • Opleiding: minstens een relevant bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • Ruime ervaring (minstens 5 jaar) met het voeren van een boekhouding AZ en met administratief en financieel beheer;
  • Ervaring met werken in een internationale context en  met donorrapportering, en goede kennis van de DGD-criteria zijn een troef;
  • Je kan prioriteiten stellen;
  • Je bent stressbestendig en flexibel;
  • Je bent nauwgezet en organisatorisch sterk;
  • Je hebt een analytische en oplossingsgerichte geest;
  • Interesse in milieu, bos en internationale samenwerking strekt tot aanbeveling.
  • Je  onderschrijft de missie en visie van BOS+;  
  • Goede kennis van het Nederlands en Engels; een goede kennis van het Spaans en Frans is een bijkomende troef; 
  • Je bent een teamspeler én in staat om zelfstandig te werken;
  • Je bent een coach die haar/zijn team naar een hoger niveau kan tillen;
  • Je bent positief ingesteld, dynamisch en sociaal; 
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);

 BOS+ biedt

  • Een deeltijds of voltijds contract (afhankelijk van ervaring en eigen voorkeuren) van onbepaalde duur. Onmiddellijke indiensttreding indien mogelijk;
  • Een competitief loonpakket volgens PC 329.01;
  • Maaltijdcheques;
  • Vergoeding woon-werkverkeer;
  • Eindejaarspremie;
  • Flexibele werkuren;
  • Meewerken met een enthousiast en kwaliteitsvol team aan een doel van uitzonderlijk maatschappelijk belang;
  • Fraaie werkomgevingen (kantoor in het Aelmoeseneiebos in Gontrode en kantoor in het GEC in Gent, vlakbij St-Pietersstation); zeer goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer (bushalte op 100m; treinstation Gontrode op 600m);
  • Ruime mogelijkheden tot thuiswerk;
  • Een werkomgeving met respect voor de coronamaatregelen;
  • BOS+ is geïnteresseerd in je kwaliteiten ongeacht je geslacht, handicap, etnische afkomst of nationaliteit;
  • BOS+ verzekert je een professionele en discrete behandeling van je kandidatuur, conform de gangbare privacywetgeving.

----

Solliciteren doe je met CV en een goed onderbouwde motivatiebrief, waarbij je ons overtuigt van je meerwaarde voor BOS+.

Solliciteren kan tot en met 1 maart 2021. We voorzien de gesprekken begin maart. Voor meer inhoudelijke info kan je terecht bij rebecca.tournicourt@bosplus.be.    

CV en motivatiebrief indienen

----

« Terug