BOS+ zoekt financieel en administratief coördinator

GEZOCHT_ NIEUWE COLLEGA (1).pngdinsdag 30 juni 2020

Ter versterking van haar team zoekt BOS+ een financieel en administratief coördinator (m/v/x, deeltijds of voltijds voor onbepaalde duur, onmiddellijke indiensttreding).

Meer informatie over de werking en doelstellingen van BOS+ vind je in de meerjarenplannen 2017-21 voor Vlaanderen en de tropen 

Omschrijving van de opdracht:

Inmiddels is BOS+ uitgegroeid tot een team van meer dan 25 medewerkers, bestaande uit inhoudelijke projectmedewerkers in Vlaanderenlandenvertegenwoordigers in onze partnerlanden, medewerkers verantwoordelijk voor communicatie, fondsenwerving, bewegingswerk, een administratieve staf en een managementteam. Ter versterking van het managementteam en om leiding te geven aan de administratieve staf zoekt BOS+ een financieel en administratief coördinator.   

Taken:   

  • Je bent lid van het Dagelijks Bestuur en het managementteam van BOS+;  

  • Je stuurt de administratieve staf aan; 

  • Je staat in voor de financiële coördinatie van en verslaggeving over de werking van de verschillende vzw’s;  

  • BOS+ laat zich bijstaan door een extern boekhoudkantoor en een sociaal secretariaat voor de loonadministratie. Elk jaar wordt de financiële werking geauditeerd door een revisor/commissaris. Je staat in voor het vlot verloop van deze samenwerkingen en audits.  

  • Je bent, samen met de andere leden van het Dagelijks Bestuur, verantwoordelijk voor het personeelsbeleid en de interne werking van de organisatie.  

  • Samen met het managementteam zet je bovendien de grote lijnen van de dagelijkse werking uit en je superviseert de degelijke uitvoering ervan.  

  • Je coördineert de financiële rapporteringen die de efficiënte opvolging van het BOS+ tropen-programma en de werking van BOS+ Vlaanderen mogelijk maken. Samen met de collega’s van het managementteam waak je bovendien ook over de aanverwante processen 

Profiel  

  • Opleiding: hoger onderwijs of gelijkwaardig door ervaring 

  • Ruime ervaring met administratief en financieel beheer; 

  • Ervaring met internationale samenwerking en rapportering in functie van de DGD-criteria is een troef;  

  • Je kan prioriteiten stellen en een drukke agenda vlot beheren 

  • Je bent nauwgezet en organisatorisch sterk;  

  • Je hebt een analytische en oplossingsgerichte geest;  

  • Interesse in milieu, bos en internationale samenwerking strekt tot aanbeveling. Je kan je helemaal vinden in de doelstellingen van BOS+;   

  • Goede kennis van het Nederlands en Engels; een goede kennis van het Spaans en Frans is een bijkomende troef;   

  • Je bent een teamspeler én in staat om zelfstandig te werken;  

  • Je bent een coach die het beste bij de medewerkers naar boven kan brengen;  

  • Je bent positief ingesteld, dynamisch, flexibel, sociaal en communicatief vaardig;  

BOS+ biedt 

  • Een deeltijds of voltijds contract (afhankelijk van ervaring en eigen voorkeuren) van onbepaalde duur. Onmiddellijke indiensttreding indien mogelijk; 

  • Maaltijdcheques; 

  • Vergoeding woon-werkverkeer;  

  • Eindejaarspremie;  

  • Flexibele werkuren; 

  • Meewerken met een enthousiast en kwaliteitsvol team aan een doel van uitzonderlijk maatschappelijk belang; 

  • Een fraaie werkomgeving (kantoor in het Aelmoeseneiebos in Gontrode); zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer (bushalte op 100m; treinstation Gontrode op 600m); 

  • BOS+ is geïnteresseerd in je kwaliteiten ongeacht je geslacht, handicap, etnische afkomst of nationaliteit; 

  • BOS+ verzekert je een professionele en discrete behandeling van je kandidatuur, conform de gangbare privacywetgeving. 

Solliciteren met CV en motivatiebrief https://www.bosplus.be/nl/vacatures/vacaturestot en met 31 juli 2020We voorzien de gesprekken in de tweede helft van augustus 2020. Voor meer inhoudelijke info kan je terecht bij rebecca.tournicourt@bosplus.be   

« Terug